11.20 - Ååååh

Helgens bilder ;)

Fredag;
Före krogen @ Ida


Fredagens outfit, har dock inte plattat håret än ;)


Synd att glittriga ögonskuggan förstörde bilden lite smått..


Suddigast idag -.-

Några av bilderna före krogen @ Sanna's pappa
Vi körde en Bjurlerstam poose ;) - syftade på badkaret ^^









Ett pic @ bussen


Skabban aka Butface't på bussen +o(

Efter krogen @ Ida




Pga att Idas dator är totaly hjärndöd så går det inte att lägga
upp resten av bilderna :s det här skulle egentligen ha blivit
ett inlägg till igår, men i och med att jag har haft det i utkast
och försökt lägga in bilderna om och om igen, så blev det ett
halvt för idag. Så ska slänga in hennes bilder på mobilen så
fixar jag det när jag kommer hem till min lovely pink computer ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0