14.28 - Helgens pics

Fredag;
Egopics @ Home


Outfit









"Förkrök" @ Emelie


Christina A, Ozzy och Elton John - mycket snyggt!




Tjooooockisar




Tjoooockisar again 

Röjj @ Kalas














Fredagen får avslutas med denna bild. Lovely!

Lördag;
Ida på tå @ Home


Jag understryker att Ida står på tåååå!


Tååtåååtååååå


Take my way - the high way

Drivin' around @ I don't know


För er som inte ser, så är det Mackan och Kalle som
står och kissilissar - det roliga var att Kalle gick dit
sen kom Mackan straxt efter och ställer sig så nära
så att det inte ens finns något mellanrum mellan dom.
Allas våra blondiner!

Typvärldenssnyggastebadrum! @ lill Idas mami










Tog en bild på taket, för att visa att upphöjningen på
golvet är gjort i taket också, sen i taket över bubblisen
så hade dom stjärnhimmel - som inte syns right now
och som inte funkade right now för att dom renoverar
rummet utanför. Men alltså, jag är helt in love!
Det finns en toa också ;) men det platsa inte today.


Your comments pussie
16:39:14 ~ 2009-12-14
Mitt namn; Ida

Det var inte christina Emelie var, det var Anastasia ;)

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback