01.20 - Hiss & diss

.. så här på julafton och everything ;) enjoy!


Silikontuttar
- kan man visa att man har dåligt självförtroende och dålig
självkänsla lättare ? Tveksamt. Visst, jag pratar inte om
normalstora nu, utan mer överdrivna.. Typ uppemot stor D,
dubbel D så börjar de bli överdrivet :P

Slemmiga hundar & blöthund- lukt
- det är i stortsett de ända/enda (?) som jag stör mig på hos
alla hundar, alltså hoppar de inte massa, så slemmar de och
luktar euw! Jag har aldrig gillat det och kommer nog aldrig
göra de heller. Men visst, mina små lovely moppsar är ju
way to wonderful to hate ;)

Tomten som aldrig kommer
- nu har jag väntat i 18år, på den perfekta julen. Då allt är
mysigt, precis som i en film. Men vart är tomten ?

Fula vinterskor
- snälla, ta på er något annat. Uggs'en är inne nu, så istället
för att "inte veta" vad ni ska köpa, släng på er dessa mysiga
shoes ;)

Tjatiga föräldrar
- alltså jag pallar inte! Blir så jävla tpl på att vara hemma så
att det inte är sant! Massa jävla tjat om och om igen.. ååååh ><
Jag kommer aldrig kunna bo hemma för att save money..




Anorexior
- Ja, fortfarande.. jag fascineras av de fortfarande. Jag vet inte
varför men jag älskar deras spinky bodies'ar där typ alla ben
syns och lalala.. Visst, samtidigt tycker jag synd om de. För det
är verkligen en hemsk sjukdom och de ör mycket som händer
och förstörs i kroppen när man är så fruktansvärt smal. Men jag
älskar de anyway. Liksom tänk bara på Victoria Secret's alla
modeller, de är fan sjukt jävla snygga. Tänk själva om de skulle
vara motsattsen som gick där.. återigen inget illa menat mot er
andra! Så ta verkligen inte åt er.. men jadu precis som jag älskar
färgen rosa.


Syfta inte på att just hon har ätstörningar.. men liksom
jag tycker att det är snyggt när modeller är så pass
smala som hon är. Dessutom har hon inga silikonboobs. 


När man blir bortskämd
- Det spelar ingen roll om det är med saker, pengar eller kärlek.
I love it! Mamma är din ordinary typen som gillar att skämma
bort en utan mening. Typ som igår, så tjata mamma om att jag
hade 100:- i hennes plånkis och jag sa att jag redan hade tagit
en av pappa och att hon kunde ta den, men ändå fortsätter hon
och säger "ja, men.. ja.. ska du inte ha den då ?" osv. Haha, så
fick den ändå tillslut, eller ja hon drog av den från en skuld ;)
Och jag älskar att bli bortskämd av Robin med pussar, mys och
bara hans närhet. Liksom han får en känna sig så älskad.

Trogna och ärliga pojkar
- .. jag ledsnar, egentligen kanske de borde vara en diss, men i
och med att jag hissar de som är ärliga och trogna mot sina
flickvänner så blir de en hiss :} det är en av de skönaste känslorna
man kan ha - att lita på sin pojkvän. Men det är ju oftast sällsynt..

Julfilmer
- Det ger en alltid en liten extra julstämning nu i vintermyset och
det spelar ingen roll om jag har sett filmen tidigare, det är själva
stämningen som gör det liksom ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0