00.34 - Dagens pics


I n  d a a a  c a r  t o  H a n n a h o e :)


M i n  o c h  H a n n a's  m a t  :o
h ä r  b a n t a r  m a n  i n t e!



H e m m a  @  H a n n a


I och med att vi var till lill Ida's mamma today, så passade
jag på att ta en bild i deras badrum för att de inte funka
sist. Ifall ni inte ser, så är det en stjärnhimmel. Åh, jag är
helt kär i det! :o och stjärnhimlen var endast över deras
bubbelbad ;> nana

Your comments pussie
00:43:52 ~ 2009-12-30
Mitt namn; Jennifer

Sv: okejokej :) Jag pratar med pojkvännen i telefonen och svarar på kommentarer.

Min blogg; http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback