00.35 - Alone

Robin åkte för ungefär 20 minuter sen, snutte :} alltid
lika tråkigt varje gång alltså, uuuusch :/ vi har inte 
gjort så mycket. Kikat lite på film och så, så nu sitter
jag här själv igen och smsar lite med både Robin och
Maja - som precis har kört i diket typ :/ stackarna!
Totaly onödigt, så synd om dom (henne & Johan alltså).
Hoppas att bilen går att fixa iallafall :/ men i och med
att Johan har en lover efter sig ;) så kanske det fixas
på annat sätt, jaja vi får hoppas på det bästa för dom.

Nu hörde jag att det var 2½ men på tv iallafall, så ska
kika lite på det och göra min nyårs header ;) lovely!

Your comments pussie
01:58:03 ~ 2009-12-23
Mitt namn; Maja

Ja, hoppas den går att fixa. Är hemma nu iallafall, det tog sin tid. Det var inte jag som körde i diket, det var Johan ;) Men en sån avkörningen vi gjorde är något som vem som helst skulle kunna råka ut för nu när det är vinter och halt ute. Plus att vi har en bil utan abs-bromsar antisladd system :) <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
02:11:37 ~ 2009-12-23
Mitt namn; Me, myself and I

I know it wasn't you who drived..

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback