00.58

Följde med Maja en stund till Ronja för att hon skulle
vara själv ikväll :} kikade på E.T som gick på tvn, haha.
Kom hem as tidigt - verkligen inte likt Malin en fredag!
Så var hemma redan vid 22, så satte mig här och började
pilla med massa headrar ;) som ni fårse efter jul ofc.
Ska börja på en nyårsheader tänkte jag ;> nana!

Usch, jag är så himla trött.. sitter och väntar på Robin..
om han ens skulle komma ? Haha, har inte en aning
utan bara fått för mig det för att det lät så på honom.
Alltså shit, mina ögon pluppar ut när som helst :oo
Inte bra, inte bra!

Har nya parfymen today, mumsigt! Så nu kommer alla
återigen vilja lukta på mig ;) i och med att min andra
älskling också kommer ifrån lilla Robin. Hiho, ibland är
jag faktiskt avundsjuk på mig själv :o menmen, man
får stå ut med mycket för att få dessa goda parfymer,
men jag antar att det är så jag måste ha det..

Och nu är det också heeelt svart på tvn, jag som kika
på Eurotrip på 5an :( men som tur är så funkar de
andra kanalerna :} såg jag nu, typ 15min senare ?
Smarting!

Men vet inte om det här blir mitt sista inlägg nu innan
jag kilar iväg och tar bort min makeup och lägger mig
i min mysiga säng ;) wanna join ? Det skulle jag! ;)
Så nattinatti bitches in case of liksom.. :*


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0