01.01

Just det, jag glömde skriva och säga att Robin kom hit vid
halv tolv, kvar i tolv ikväll :} mys! Först fick han alla sina
julklappar, sen låg vi och prata lite i sängen och gosade..
men nu ligger lilla fisen här brevid i soffan och sover :}
jag tror julen tog hååårt på honom, sötnosen. Menmen, jag
gör iallafall inte precis mycket nu *-) funderar lite på vad
jag ska hitta på.. vet inte hur man använder tvgrejen heller
- i och med att den är ny, inte för att jag är blond - haha,
men får kika lite så kanske jag hittar inspelningarna av
världens most lovely Anna Anka. Wej! Passande såhär på
julafton och allt ;)
Btw, 01.01 ngn tänker på mig nu ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0