01.11

Blev ingen film för min del, to bad.. har roat mig
med pinsamma bloggar istället. Ska ta och ställa
ifrån mig datorn straxt och kila iväg till badrummet
och skölja munnen med hexident och sen försöka
sova lite. Blir nog ingen skola tomorrow, för Ida
kom ju med en sån bra anledning ;) typ går vi
imorgon så kanske vi sjuknar om - igen - och då
är vi totaly sick på fredag när vi ska ut.. hoppas
verkligen jag taggar till den här gången! Men fårse
om jag ens har några pengar :o annars får jag
ragga på någon gubbe i baren ;) rawr, kinky! Men
jaja, kan ju hoppas att jag får lika mycket sällskap
i sängen i helgen som jag fick förra., Dessutom så
är det någon som har rivit runt i min säng today :o
allt ligger typ överallt och inget ligger som de gjorde..
- kan det bero på att Robin var hit ? Annars skyller
jag på kissarna ;) pffts. Nej, jag är verkligen för
trött för det här nu.. Sleep tight lovely bitches!


- i know you love me..
Saknar din blondin, verkligen jag ska bli blond igen!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0