01.20 - Your day today

.. idag är det din dag, bara din. Usch, jag hatar att tänka
på det. Jag vet att jag inte fick skriva någonting - förlåt,
men jag vill och kan inte låta bli. Jag vill hålla minnet vid
liv i hopp om att allt ska bli som vanligt. Jag kan inte sätta
mig in i din situation, men fortfarande - det gör ont i mitt
hjärta. Så ha den äran, på din födelsedag! Vart du än är
och vart du än befinner dig så hoppas jag att din dag är
fylld av lycka, glädje och såklart snö.. jag vill ha minnen
med dig, flera.. inte bara de som jag har sen jag var liten.
Jag vill att du ska komma tillbaks, liksom fanns chansen
att du skulle komma tillbaka om jag försvann istället så
skulle jag utan tvekan att ta den. För jag vill att allt ska
vara så bra som möjligt för dom.. jagvillintegråta..
Jag älskar dig ändå och jag saknar dig. Jag vill att du ska
vara stolt över mig och inte bara se mina misstag :/
Grattis på födelsedagen himlens finaste! Du är så himla saknad..

Vi fick låna en ängel - men bara för en stund.
Du är förmodligen den finaste ängeln de har däruppe <3




- hittade ingen bild som passade bättre :/
den här var iallafall lite söt..

Your comments pussie
02:25:18 ~ 2009-12-25
Mitt namn; Emmelist

haha jaså? det tar jag som en komplimang :D



haft en bra julafton?

Min blogg; http://emmelist.blogg.se/
10:42:02 ~ 2009-12-25
Mitt namn; m i c h e l l e ' § VECKANS BLOGG FINAL PÅGÅR,MAN FÅR RÖSTA TVÅ GGR !

sv; mysigt ! =)

Jag mår bara bra , har precis vaknat så är lite trött.. Hade du en bra jul då ?

Min blogg; http://mmissies.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback