02.05 - The loveliest of 'em all

Jag vill också vara in love, känna massa butterflies i magen
varje gång man ser honom. Jag saknar det och jag saknar
oss. Det finns ingenting som kan ersätta den tiden och jag
kommer aldrig sluta längta tillbaks.. du och jag tillsammans,
vi var oslagbara! Men, vart är vi nu ? Inget förhållande har
haft så perfekta personer som oss två i det. Ingen har matchat
sin boyfriend som jag matchade brevid dig. Ingen har varit
lika perfekta som du och jag är sida vid sida, hand i hand.
Ingen! Men det har inte runnit ut i sanden iallafall, jag har dig
fortfarande vid min sida när som helst och du är och kommer
alltid vara min bästa vän genom allt. Du gör mig fortfarande
glad och jag skiner upp like a sunshine varje gång jag ser
dig. Och det spelar ingen roll hur mycket mina vänner vill
förstöra mellan oss, för jag vet vart jag har dig, jag vet vad
du tycker om dom och jag har inget att oroa mig för.. det
enda jag vet är att det finns i stort sett ingen jag kan lita på
i slutändan, för alla bländas av din beauty och du får precis
alla på fall. Men jag var den som fick dig först och inget slår
ju sin första kärlek.. Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med
allt, men börja tänka på det du sa idag och det du sagt senaste
tiden.. vi saknar varandra och det finns något där, men det
enda som inte finns är tid :/ ily baby, and i always will..
- för mig är du allt!


Bilden är från sommaren '08 - Btw, check my hair :ooo omg!


Bilden är från vintern '07

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0