11.31

Gomorgon bitches ;)
Robin åkte för en stund sen :} vi har suttit och kikat
på gamla Parlament klipp, i och med att JAG vaknade
typ 08.12, haha så skyller inte på Robin today (a) men
vi gick upp vid nio och Robin fick klä på mig again, för
att det var han som ville gå ner och äta frukost, haha.
Han erbjöd sig faktiskt själv, så nej jag tvingar honom
inte (a) lovely! Kikar lite på Rent hus nu, ännu mer
lovely :o har faktiskt inte sett det här gamla avsnittet,
ovanligt :) men idag ska jag leka runt med mamma
till en början. Sen får jag se vad jag hittar på, nana!
Är heeeelt slut i huvudet, usch har ingen ork alls :/

Men ska slänga in två klipp från Parlamentet nu, så
har ni något att kika på små snyggingar ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0