11.57 - Rich again ;)

Fick precis veta att jag fått tusen för lite av farmor&farfar
i present, lagom härligt ;) jag som ligger totaly back med
pengarna nu.. haha! Nu kan jag äntligen betala min små
skulder till Maja och Ida ;) wejwejwej! Lagom happy jag
blev nu (a) menmen.. vaknade vid 10 av klockan, ställde
den för att jag inte somna förrän 04 imorse, hihi :) så nu
har jag drivat (läs drajvat) runt med mamma i Alundacity
sen ah, typ halv 11 ;) men hon ska lämna mig alone snart
:/ gillart inte! Men jaja, jag ska kika över Hanna's blogg
igen, drygt när det blir sådär :) så har iallafall ngt att göra
idag ;) och sen har jag ju fått Sofi's mode, likeylikey ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0