11.59 - Gissningslek

Grattis mamma på födelsedagen och grattis myself på namnsdagen!

Vaknade för en stund sen, drömde värsta
drömmen och jag som verkligen ville att
det skulle vara en sann dröm. Jag drömde
om mig och Ida först och främst, sen massa
runt om. Men iallafall, jag drömde om mitt
drömhus, fyfan vad fint och stoooort det var.
Precis som jag vill ha det, åh.. varför skulle
jag vakna :/ ångrar det verkligen.. hm..

Nu ska jag iallafall straxt dra på mig min
rosa mysdress och kila ner för att äta något
till frukost, eller ska vi säga brunch ? Men
det blir väl det gamla vanliga typ 1 - 2 st
mackor + vatten.. Ni vet att jag försöker
dricka minst 1 liter om dagen va ? Jag vet
inte riktigt varför, men det är då jag saknar
vattenbrist, alltså är man i skolan så känner
man sånt sug efter vatten :o very not likely!
Jag "mäter" det bara när jag är hemma, sen
om jag är i skolan eller borta så försöker
jag dricka så ofta jag kommer ihåg det..
Och sen dricker jag aldrig/sällan läsk. Den
enda gången jag dricker läsk är när jag
groggar, äter ute och liksom "betalat" för läsk,
till jul och påsk och när det inte finns något
annat. Liksom jag sitter inte vid tv'n och typ
"mh, vad gott med cola" det skulle aldrig
hända liksom, det enda jag har sug efter är
vatten. Lovely! För hur mycket fetare skulle
jag inte vara om jag böt ut vattnet mot läsk ?

Jaja, hör av mig lite senare igen :}
Och tills dess kan vi ju ha en gissningslek,
vad tror ni att min mamma fyller ? Och
varför säger jag grattis till mig själv för ?


- nu har ni något att göra medans jag springer
{eller ramlar} ner för trappen och börjar rota..

Your comments pussie
14:02:44 ~ 2009-12-10
Mitt namn; viccan

iiiknooow !!!

Min blogg; http://victoriaaoscarsson.blogg.se/
16:04:16 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Anonym

"Fabulose" stavas "Fabulous". tänkte bara säga det. lite pinsamt att skriva fel i en så stor rubrik ^^,

16:53:14 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Men oj, ursäkta. Men om du inte har sett de tidigare, så kan jag stava till fabulous, men i och med att jag stressa ihop det så blir man förvirrad av orden. Men har inte du något bättre för dig, så kan du ju sluta leka tuff och vara anonym ;) skabb!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
17:01:51 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Åhnej, du skrev att det var en rubrik, oj nu måste jag påpeka de.. lite pinsamt, det är liksom långt ifrån rubrik! Gasch! :oooo tuffing!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback