12.23 - Juligträning ?

God jul små pussycats ;)

Vaknade runt 11 av ett sms från Sandra, så låg kvar i
sängen en bra stund och svara på sms. Sen gick jag
upp och tränade lite smått innan jag gick ner och då
visade det sig att jag almost fått nackspärr :/ fast jag
känner bara av det när jag lutar bak huvudet och det
behöver jag ju inte göra today ;) menmen, mamma
smörjde in med zoon tror jag :o och nu sitter jag här
blev irriterad så pallade ingen frukost trots att jag är
hungry, men fixar väl något snart. Menmen, hoppas ni
får massa önskade julklappar idag så skriver jag lite
later ;) Kiss and love your one and only Malicious


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0