12.53 - Hannah Jakobsson

Sitter och pratar på msn med min lilla Hannah!
Jag saknar dig :( kommer ihåg första dagen, när
du skulle börja i våran klass i 8an.. vi föll för
varann direkt. Du, jag, Sofia och Viccan, perfect
match liksom! Jag kommer ihåg hur ledsen jag
var bara för att du skulle flytta tillbaks till Uppsala,
liksom hur långt är det ? Jag såg dig komma där på
skolgården, din sista dag innan jag skulle hem och
jag kunde inte hålla mina tårar tillbaka :/ usch!
No fun! Det var fan ingenting! Och nu bor du ännu
längre bort, 100 mil.. i äckliga Luleå! Du skulle
aldrig ha flyttat vännen, allt hade varit så mycket
bättre nu.. Vi hade iallafall den bästa, sista kvällen
tsms.. jag var as fullirull och sydde säkert 40 ggr..
kanske inte var så smart att dricka sig drunk på
whisky.. haha, sen fick Robin och dom hämta mig
för att jag mådde så sämst (a) Men Hanna, jag
glömmer dig aldrig och jag kommer alltid finnas
här för dig, oavsett hur långt det är emellan oss!
Hanna Hjärta Malin, once and forever!



Jag älskar dig Hannah Jakobsson,
flickan med chokladbruna ögon, för oss är du alltid finast!


Your comments pussie
18:35:04 ~ 2009-12-08
Mitt namn; Sofia

Aa minns me första dagen då hon började :)

02:59:42 ~ 2011-09-05
Mitt namn; Patrik

Tja!



är det hon som är med i ensamm mamma söker?

riktigt söt!


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0