13.03

Nu är jag hemma igen, lite smått skönt :} åkte förbi
Kim och Kevin en stund innan vi fortsatte hemåt. Så
tog lite mer tid. Sitter och äter två mackor nu ;) mums,
och kikar på något så dåligt som Sjunde Himlen på tvn.
Ska lägga in resten av bilderna någon gång under dagen
också ;) så får ni något att njuta av. Men alla kommer
tyvärr inte den här gången heller i och med att snabb-
Sanna är så snabb att lägga in sina ;) haha!
Men puss så länge snyggingar ;)

Your comments pussie
13:12:29 ~ 2009-12-28
Mitt namn; Bloggtipsaren - Tipsar om bloggar

Säg till när du länkat mig så tipsar jag om dig.

Min blogg; http://bloggtipsaren.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback