13.03

Har inte riktigt haft tid att blogga, så får göra det
lite snabbt idag beroende på dagens planer, om
de blir som vi planerat.. hm.. Jaja, ska alldeles
straxt lägga ut bilder från helgen ;) wej, i know
you can't wait..

Gårdagen spenderades med lill Ida, Hanna, Kalle
och Mackan - funfun! Driva {läs drajva} runt med
med bilen all night. Röjjt! Haha, kanske kanske
lägger ut våra fina filmer som jag spelade in.. hah!
Träffade även Ida och Emelie bland annat, wie.

Och i fredags så tillbringade jag kvällen på Kalas,
med bland annat Ida, Emelie, Veronika, Diana och
Elin en stund + några pojkar :) menmen.. har feta
skavsår på fötterna, bajsskor!

För er som ville veta, så ja, jag är fortfarande sjuk
tror det är första gången i mitt liv som jag har varit
de i 1 vecka och 2 dagar.. drygt! Vill bli frisk snart
så att jag orkar röjja as i should do..
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0