13.07 - Dålig dag

Börjar sjukna om igen :/ mår as illa och har typ ont
i halsen och huvudet.. gillart inte! Jag mådde jättekonstigt
när jag duscha också, typ som att jag skulle ramla
ihop när som helst. Äckligt! Jag kommer ju lätt
få csn varning i och med att jag inte har varit så duktig
senaste veckan ;) menmen, kan inte göra så mycket
åt saken..

Sitter och kikar på Bonde söker fru typ :o tror det är
andra avsnittet, men ändå.. det märks ju att de är
bönder och inte someone else som sitter där, usch.. hah

Iallafall så ska jag skryta om att jag har gått ner 1kg,
det gillas! Jag måste börja träna och få fram lite rutor
igen, dock inte så synliga.. men fortfarande så att man
ser att det inte bara är fett! Har ju inte tränat på länge,
2 månader typ :o förutom två idrottslektioner i skolan.
Så jag anser att jag är duktig iallafall som har gått ner
och inte upp ;) likeylikey.. menmen, träning står
verkligen på listan right now! Det är verkligen behövligt..






Sannas present :D wiewie!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0