13.29 - Nothing is forever

Sitter här och tycker synd om mig själv och väntar
på Robin, klockan kan ju inte gå saktare.. hoppas
han slutar tidigt så att han hinner köpa hem klänningen
åt mig :} jag är verkligen en shopaholic, så har fått
julklapps pengar av mamma att shoppa för ;) wej!
Men i och med att jag mådde piss idag så kunde jag
inte :( så om Robin hinner så skulle han go and buy it
får me, sen får jag se hur den sitter och allt.. ska
byta imorgon annars.. Hoppas verkligen att den finns
där :o har inte sett den, men det stod att den kom
därifrån - så håll tummarna för mig! Jaja, ska lägga
mig ner och vila ett tag. Så att jag inte sover när
Robin kommer hit (a) som i söndags, stackarn! Jag
fråga typ igår (?) hur länge han var här i söndags,
när jag sov.. och då sa han lite över en timme :o
shit, jag var vaken till och från första 5, 10 minuterna
usch, tycker verkligen synd om honom :/ fyfan vad
dum jag är alltså :} men han kunde ju åkt om han
ville, hihi. Jaja, hoppas han är lika tönt idag som igår.
Love

Your comments pussie
21:03:38 ~ 2009-12-09
Mitt namn; :)

Den där robin måste va en lycklig man:D Underbart söt är du;)<3

21:47:20 ~ 2009-12-09
Mitt namn; Me, myself and I

Haha, jaså :)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback