13.34

Inatt har jag sovit 13h, antar att det behövdes..
menmen, är sjuk idag så vaknade för en halvtimme
sen. Skönt! Så nu sitter jag här och ska äta en 
jätte frukost i och med att jag inte ätit så braigt
i helgen.. typ bara i fredags men inte annars..
så nu blir de två mackor och vatten :) mumsigt.

Väntar också på att mamma ska komma hem,
lite tråkigt när hon är borta för allt är så tyst :o
konstigt ? Nja.. haha.. Och inte finns det något
bra att kika på, på tv :( dåligt! Uschusch, ingen
mysig sjukling dag :/ dessutom vill jag inte vara
själv :/ så kom och sleep med mig! Syftar på R!

Men hörs lite later, ska få i mig frullen och ah..
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0