13.40

Tjenis mina små snäckor ;)
Sov alone inatt :/ för att Robin kom hem så sent.
Det enda positiva var ju att jag fick sova ut ;) till
12.45 kanske ;) hääärligt och passande! Hihi, så
nu har jag ätit frukost och kikar på Bonde söker
fru
, hahaha.. det var en av kärringarna som inte
hade bh på sig, man blev ju nästan rädd att hennes
nipples skulle peta mig i ögat :o uschusch! Palla
gå runt sådär i tv :o hon hade inte ens tuttar typ..
Usch!

Your comments pussie
18:11:45 ~ 2009-12-20
Mitt namn; Lina

Vad skulle hon med BH till då om hon inte hade några bröst att hålla upp?

Min blogg; http://krafla.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback