13.47

Hallulu snäckor ;)
Vaknade runt halv 13 tror jag :oo av att mamma och kissekatterna
sprang runt, runt på övervåningen. Haha ^^ läste lite sms och
låg kvar i sängen yttligare några minuter. Tog min lilla tid på mig
sen drog jag på mig en av mina rosa mysdresser ;) sen kila jag ner
och typ gick runt om och om igen och väntade på att mamma skulle
skära ost åt mig ;) haha! Lyxxx ;) melike. Åt lite frukost och sen fixa
jag håret lite fort så nu ska jag och mamma ner till Alunda city och
röjja. Pffts, aja.. hon står och tjatar nu på mig om att jag har årets
skolkort on myself -_- pallarinte! Drygt.

Ida har iallafall köpt en tunika/klänning till mig today ;) slänger in en
bild när jag får hem den.. Lovely!

Ska iallafall fixa Ida's header idag, sen får jag se vad jag hittar på :P
skulle vara rätt skönt att gå en promenixx en stund, mysigt med all
snö, så hej mitt vinterland ;p
Men pusseliepuss så länge så skriver jag snart igen ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0