14.02

Haha, vem vare som börja städa toaletten/badrummet vid
02 igår då ? Jo, lilla Normalin -.-' haha. Lyckat ;) Är mer
taggad today än vad jag var igår. Menmen, gick upp för ca
2h sen och har hunnit såhär långt;

 Fixat naglarna, så nu är de snygga, nyklippta och nymålade ;) Färg; Rosa ofc


Haha, man kan ju säga att jag har mycket kvar ;) Jag är så
jävla körd alltså ;) vet ni vad min mat blir today ? Spååårat,
det blir ugnspannkaka. Men ska ju liksom äta alone och typ
mamma jobbar, pappa vet jag inte. Så jag bestämde liksom
själv och för mig själv och i och med att jag har tjatat på
Hanna i flera timmar att jag vill ha de, så blev de liksom så ;)
Usch, jag hatar att göra nyår misslyckat. Jag saknar Robin :/
Har ju firat nyår med honom i 2år, så känns lite wierd att jag
inte ens kommer träffa honom och hans friends i år :( bajs.

Det jag har kvar att göra är;
 Bestämma nyårsoutfit
 Duscha
 Get my hair done
 Do my make up ;)
 Äta min ensamma middag :o :s
 Packa all my stuff
 Måla klart naglarna, ett eller två lager till


Är ni taggade tills tonight då flickor ;) ?

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0