14.15

Robin åkte härifrån för ett tag sen. Innan det sladda vi
runt i Alundabigcity och before that så degade vi bara i
soffan :} som vanligt så väckte ungen mig 10. USCH!
Men då fick han klä på mig som straff, mohaha! Lika
fun every time.. prova de ;) you're going to love it.
Inte för att allt sitter som det ska, men det är otroligt
skönt att bli lite extra ompysslad, inte för att det är på
med kläderna man vill att en kille ska göra, utan snarare
av.. menmen ;) av har de ju varit hela natten så.. ;)

Haha, usch jag är så himla less på allt. Jag sitter och
skrattar åt mig själv för att jag har ångest sen i onsdags.
PINSAMT! Måste göra om kvällen - nykter! Någon dag..
Uschelieusch! Don't likely at all..

Menmen, sitter här nu och funderar lite över vad jag ska
göra tonight.. blir kanske Maja eller Ida, lite beroende på
om Maja jobbar jättesent {vilket hon säkert gör} och så..

Nu ska jag dega lite alone :/ verkligen tråkigt! Men mamma
kommer nog hem snart så kan ju hoppas att hon roar mig
lite bättre än tvn med äckligt dåliga program den här tiden
på dagen..

.. jag gillar inte dina händer längre :(

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0