15.02 - Blondihuvudet

Kim och Michelle {Micke} tycker att jag är blond.. hm,
eller tror iallafall :o bara för att jag fråga vart man 
stoppade laddarn i farfars dator så fick jag svaren;
Kim; "Jo, alla hål ser ju säkert likadana ut"
Micke; "Jo, men prova i usb'n gör det.."

Men jaja, fick min julklapp av farmor&farfar också, så
500:- rikare today again ;) lovely, jag som verkligen
ligger back, typ så långt back som det bara går. Usch..

Så ja, jag tar jättegärna emot julklappar av alla er, som
består av pengar, pengar och pengar :}

Och tackelietack för alla kommentarer små sötnosar ;}
Likeylikey!

Måste börja tagga för tonight :o har inte sminkat min än,
hann först inte, sen orka jag inte.. hihu så ni kan ju se
framför er så jävla snygg jag är today ;) yeeeey. Pussy!

Malin ska bli full och ramla omkull..

Btw, mitt 400de inlägg ;) lovely..

Your comments pussie
15:11:47 ~ 2009-12-25
Mitt namn; elinn

hej, hur har julen varit? :)

ha en fortsatt god jul!

Min blogg; http://elinnjl.blogg.se/
16:45:57 ~ 2009-12-25
Mitt namn; Anonym

Vad roligt att du vill vara med. Finalisterna publiceras runt 00.30...så kika in då :)



Vad gör du annars idag?

Min blogg; http://emmelist.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback