15.07 - Nyårsplaner

Är det någon som har planer inför nyår ? :o

Jag har inte en aning om vart jag ska festa, vilka jag 
ska festa med eller vad jag ska festa i.. rikgit jobbigt..
Men som varje nyår så lyckas jag alltid bestämma det
någon dag innan.. men i need some förslag för kvällen
innan jag riktigt kan bestämma mig.. Hade tänkt fråga
Maja, vad hon och Johan ska hitta på i och med att jag
inte har firat något nyår med henne :o har ju som sagt
firat mina två senaste med lilla Robin och hans friends.
Men kanske inte i år :/ jag fårse helt enkelt..

Men vad hade ni tänkt ? Och vad blir eran dresscode ? ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0