15.14

Hemma igen.. har köpt några julkort i och med att
mamma slarva bort mina :s drygt. De här var as
ugly jämfört med de andra jag köpte på Ullared ;)
haha. Mitt paket kom idag också, wejwejwej ;) as
fort :o beställde de liksom i söndags. Menmen, mitt
behov av träning blir allt större, usch får feta ångesten
om jag inte börjar shapa min body snart :/ bajs, vill
vara smal & fin. Får fixa de snart, haha.. precis snart..
i och med att jag hatar att träna när jag är ledig/har
lov. Men tycker att någon borde joina mig lite smått.
Haha, så har jag någon att tävla mot ;) vad tycks ?

Kikar på Hogan knows best marathon ;) funnybunny.


Your comments pussie
17:53:43 ~ 2009-12-22
Mitt namn; Ida

Tävla mot mig ;)

Vi får börja gymma en eller två dagar när vi börjar skolan igen! :D

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback