15.19 - Julklapp från Darkwell

Sån värdelös dag.. trodde först att jag började halv 9
imorse, men som tur var så märkte jag att det var fel
igår.. shit, har inte lärt mig schemat än -.- lyckat! Men
iallafall, började halv 1 så gick upp 10 imorse. Kom till
skolan och så fick vi veta att lärarn var sjuk. Så satt i
skolan i kanske 1h tills jag och Ida åkte ner på stan
igen för att vi inte ville ha de andra två lektionerna, pga
den andra lektionen var på Sylven och helt onödig.. så
gick på stan, träffa Maja och Ida köpte ny jacka + att
jag köpte nya kulor (rosa ofc) och en noppare (fanns
inte i rosa :/ så nu fick de bli en ljusblå) till mig själv
i julklapp från mami..
Men iallafall, när vi var på Darkwell och jag visade min
tunga, så blev Pelle helt förstörd för att han inte var
nöjd med det han hade gjort (a) fast jag har inte brytt
mig så mycket om att den är lite sne, menmen han ville
helst göra om det, men jag vägrade de litegrann (a) haha
så fick en helt ny kortare stav av honom, värsta snällt :D
wej! Och så om jag ångrade mig så fick jag komma tillbaks
och ta ett nytt sen :) tror inte de, men iallafall - sött! :}
Så nu känns det jätteknas i munnen när jag inte har den
längsta staven :oo helt tomt! Hihi :)

Sitter hemma hos Ida nu iallafall, ska kolla på Jossans
blogg igen och fixa till hennes fel :) och sen ska jag hjälpa
Ida med sin, nu när jag har lite tid ;) wiewie. Utgång tonight
och jag är faktiskt taggad - första gången sen jag fyllde 18 ^^
börjar bli väldigt ovanligt och sällsynt med sånt sen jag blev
så stoooor ;) haha, tönt jag är. Menmen, hör av mig senare.
Pusseliepuss

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0