16.35 - Jag är blåst!

Jossan dissa oss totaly, trots att det var henne vi skulle
fira tonight :/ lite smått tråkigt och Sanna är sjuk och
stannar hemma och det gör de ännu lite mer tråkigare.
Så tonight blir det jag, Ida och Emelie.. som vi vet nu.

Jag slutade iallafall vid elva idag, var heeelt slut! Usch,
jag är verkligen inte frisk än alltså. Uschusch, ska pigga
upp mig själv och starta kvällen hos Ida efter 18 någon
gång. Nice! Ännu mer najs är att jag har köpte some
clothes today ;) lovely! Bilder kommer väl lite senare,
men ska ha en av tunikorna (?) tonight! Wej ;)

Hahaha, jag kom precis på hur blåst jag verkligen är,
haha. Ida ringde precis och så tar jag upp hemtelefonen
kollar på numret och ba " Whaaaaat ?" sen kom jag på
att jag skulle vända telefonen och ah, det var ju väldigt
mycket smartare! Malin goes blonde.. hjärnan kanske
inte satt i hårfärgen trots allt, oavsett vad jag gått och
envisats om hela min blonda period i livet ;)
- jag älskar mig själv!
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0