16.45

2009 börjar gå mot sitt slut..
Här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga, typ bara att inte bli as fet
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Hm, nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Bara Sverige, om inte Åland räknas.. hah
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Ja, ärlighet
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 16 februari bland annat
8. Vad var din största framgång 2009? - My body
9. Största misstaget? - Förlåtelse
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Väldigt mycket
11. Bästa köpet? - My closet and my shoes
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Mig själv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, det finns endel
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Finns många, bra som dåliga
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag vet inte om det var så står skilland på 09 som 08
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Levt livet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Förlåtit
18. Hur tillbringar du julen? - Jag vet inte, hos farmor&farfar tror jag ?
19. Blev du kär i år? - Verkligen ingen kommentar
20. Favoritprogram på TV? - Desperate housewives
21. Bästa boken du läste i år? - Har bara läst en och det var engelska Mio min mio
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? - Ärlighet ? Hah
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Den dagen var totaly förstörd och jag var otaggad, men gick ut med flickorna på kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Hade jag inte varit så jävla tappad, så hade nog inget blivit sämre ?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Kortkort
29. Vad fick dig att må bra? - Vännerna + pojkarna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Jag lever inte i någon fantasivärld precis!
31. Vem saknade du? - Sandra
32. De bästa nya människorna du träffade? - Hanna tpl, lill Ida bland annat


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0