17.45 - Gårdagen

Började grogga lite smått hos mig runt halv 7 ?
Åkte sen till bussen och hämtade My, sen fick vi
skjuts till Öregrund :oo jag vet, på vintern liksom ?
Kan inte säga så mycket mer om tiden där än att
det kändes lite som att jag var äldst ibland :o hm.
Drog till bussen vid 22.40 - som bara gick till Östh.
Så Johan och Maja kom och hämta oss vid 23.20
där sen åkte vi direkt till Gottröra (ligger typ vid
Knutby ?) där det var fest typ. Så var där ett bra
tag, sen vid 02.45 (eller ngt) så skulle vi åka hem
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP,
och vi var hemma vid 04.30 och jag somnade typ
straxt efter 05 ;) Som sagt så sov inte Robin hos
mig för att det blev så sent men väntar på honom
nu. Så fårse vad vi hittar på. Pusseliepuss babes!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0