19.07 - News in my life

.. inte bara closet this time ;) dock är inte allt nytt
utan jag har bara varit lite off och inte orkat lägga
in de när jag köpt de ;) så lite har ni sett, annat
har ni inte ;) njuuuuuut lovely bitches.

Till Robins och mitt pepparkakshus :}

.. för er som inte ser så är det rosa lamps, någon grön
gelé och lite godis ;)


Robins julklappar minus en av de :}


Tunika/klänning, svart bh, svartglittrig partyväska,
brun  typ väska + leopard plånkis (den jag fick av
Robin i present.. vet inte om jag lagt ut den ?)


.. närmare bild på den glittriga, svarta partyväskan


.. närmare bild på "tunikan"/klänningen - skulle visa
att det var paljetter på axlarna! Jag älskar den!


Rosa tunika, ett par lack-, orm- och glansleggings ;)
Varav två som jag fick i present (och likadana som
de andra i've already got)


Haha, man ser verkligen inte vad det är :D men det
är iallafall ett LACK bord från Ikea, likadant som jag
har


Massa stuff från Ikea, bland annat nya as balla
gardiner ;) rosa som ni ser, lovely!


En skål och en glasgrej

Your comments pussie
20:34:20 ~ 2009-12-21
Mitt namn; Knarkmyran

ååhh värsta handling sugen man vart! Imorgon äre min tur :) Hör av dig imorgon om du kommer, men jag ska inte vara kvar jätte sent för min gudfar kommer på besök :) puss påre

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback