19.26 - Gårdagen

Hann aldrig åka till Gutti och förfesta, så Ida och jag
satt och drack hos henne alone :} men det funka ändå
och sen stressa vi till bussen vid halv 20. Gick in på Vip
lite efter 20 och väntade på pojkarna som hade Vip- bord.
Det blev typ 7 drinkar och 2 tequila plus det jag drack av
andra  - snyltare yes i am ;) Iallafall, början av kvällen
var lite seg tycker jag och jag var för nykter för att dansa
:ooo väldigt konstigt och ovanligt! Men iallafall, efter sista
shoten så blev allt svart och sen blev jag utslängd :D haha!
Lyckat Malin! Som tur var så hade jag Ida som tog hand
om mig. Hahaha! Men iallafall så hade jag typ ramlat as
många gånger och strulat eller pussat ngn snubbe ? Usch!
Han var säkert jätteugly +o( haha, en gång av gångerna
jag ramla kommer jag ihåg, fast kommer bara ihåg att jag
slog i huvudet i marken och Ida undra om det gick bra så
sa jag "Nej" och hon svarar "Jo, det där gick skit bra, kom
nu" och hjälpte mig upp. Hahaha, fyfan! Och små pojkar
jag är inte billig för att jag är full, så ni kan sluta tjata på
Ida om att försöka få med mig hem till er ;)
Orkar inte skriva mer detaljer nu..

JUSTE :o Kvällens roligaste var ju när tjockisen - som
snodde Majas Bobby på Kalas ramla! Hahaha, fyfan så kul!
Alltså, ni som inte såg eller inte var där - ni missa verkligen
något! .. tror hon gick till Kalas sen ;) pinsamt! Haha!

- jag vaknade iallafall hos Ida i enbart bh'n så man kan
ju börja undra vafan jag höll på med igår ;) usch!
Och idag är jag bakis och skakis (a) toookigt!

Your comments pussie
19:40:18 ~ 2009-12-17
Mitt namn; hanna

lägg ut den sen så att den syns, kan du göra så att det blir lite juligt ? (a)

Min blogg; http://ssmulaan.blogg.se/
23:31:07 ~ 2009-12-17
Mitt namn; ida

Det kanske blev lite för mycket för dig igår :P

Menmen fan att jag missa när hon ramla! Skulle garvat ihjäl mig om jag såg det :D

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/
23:34:16 ~ 2009-12-17
Mitt namn; Maja

Malin du ska inte dricka så mycket ;)

Hahaha, jag skulle vilja ha sett när hon

ramla. Jag skulle ha skrattat så hon hörde

för hon snodde min bobby's :( <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback