19.48 - Julklappar hittills

Tänkte skriva upp mina julklappar som jag har fått hittills;

Från mami och papi;
Fick 2 tusen, lite av pengarna innan och har även sagt till mami
vad jag ville ha, så detta är lite av de {plus att jag har slarvat
bort en hundring (a) kommer nog på snart vad jag köpt för den)

- Läppiercing, m. rosa kula
- Navelpiercing, m. rosa kul OFC!
- Kulor till tungan, två st rosa
- Kulor till läppen, två olika strl också rosa
- Nyårsklänning, svart m. paljett över boobsen
- Kortis tröja {till nyår} m. puffiga axlar
- Noppare, blev en ljusblå för att de inte fanns några rosa :(
det var den enda som passa till min rosa..
- Playboybunny kudde, rosa/svart, real playboy^^
- Playboybunny kudde, svart/vit, same here
- Vit "ordinary" tröja, passar om man ska ha höga kjolar osv
- Svart, likadan som den övre..

Från Robin;
.. förlåtpresenten also :)
- DKNY Fresh Blossom, luktar mumsmumsmums

Från mormis och morfar;
- 500:-


Får av farmor och farfar imorgon och man kan ju säga att jag
och Ida ska byta julklappar för jag ska få min blåa klänning
och hon får 250:- ;) hahaha! Usch, har inga pengar så har blivit
dåligt för er som känner mig this year. Menmen ;)

Och ja, som ni kanske förstod snart så vare min playboykudde
som jag fick igår. Den rosa, men ska som sagt in och byta den..

Vad har ni fått i julklapp ?
- Jag fick allt på min önskelista, fick du ?

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0