20.28 - Back on track

Får hoppas att allt blir bättre och att jag blir sams
med mig själv igen, så att jag slipper det här.. usch,
jag orkar inte en gång till! Så ska se till att orka kika
på datorn as I used to.. Plus att min lilla Ida har
kommit hem :D fick ett sms vid 8 i fredags där de
stod "nu är jag äntligen hemma i sverige igen" typ :}
wiewiewie! Äntligen har jag någon liten fis att åka
buss med om dagarna ;) så det är ju positivt :}

Ska updata lite som jag nyss gjorde på bdb, mjaou!


Min present av Elin och Stina :D


Min present av Maja ;)


Same here :}


Min bakisdag i torsdags


Julklappslistad!
I och med att den är så totaly lik mig
så anser jag att någon borde köpa den
till mig :o don't you think ?


Fick rosor + ett bre av Robin :$

Orkar inte berätta allt jag har gjort hittills i veckan/helgen
men jag kan ju säga att gårdagen var fun ;) och att jag inte
sov på hela natten, men ändå så var jag lika pigg och på
banan i dag ;) haha! Fiifan, sen slockna jag när Robin kom,
stackarn :/ tycker så synd om honom :/ hihi..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0