20.31

Är klar med aaaallaa julklappar nu ;) haha, totaly
fem stycken och bara till Robin. Hade ju inte tänkt
köpa något alls, men i och med att jag fick parfymen
av honom så kände jag mig elak.. så mamma fick
betala (a) likey.. fast en av julklapparna är bara
från mami och papi och de andra är typ från mig..

Nu ska jag kika på Svenska Hollywood Fruar, undrar
vad som ska visas :o hihu ;) lovely anyway! Puss

Your comments pussie
22:09:54 ~ 2009-12-22
Mitt namn; Ida

Saknar din med pis umpa! KOlla hur många som komenterat mitt inlägg :O Vet inte vem någon är :S PUSS

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback