20.36

Har planerat en dag i helgen iallafall.. Söndagen.. ska göra
pepparkakshus med Robin, sen ville han att jag skulle gnussa
runt i hans säng all night, så blir nog kvar där på natten ;)
Och blev påmind nyss av Ida att vi skulle ut i helgen, så
det blir maybe fredagens planer än så länge ;)

Iallafall så börjar tungan verkligen gå ner till sin ordinary
size again, skönt! Har typ slutat med det äckliga saltvattnet
nu i och med att maten inte stör mig längre, only one week
left now. Likeylikey, anyway.. sitter taggad inför D.H. nu ;)

Btw, fårse om jag är sjuk eller "sjuk" imorgon, vet inte om
jag är så sugen på att ha tre lektioner och sluta 17.50.. och
dessutom ska Robin komma *-) och fick inte vara i skolan
så länge för honom, så det visar sig imorgon.. nana! Gasch,
min vecka är typ totaly planerad trots att jag har varit hemma
hittills och knappt haft någon kontakt med anyone, ska kika
på nyårsklänning imorgon eller på torsdag, sen ska jag och
lill Ida ta samma buss hem då :} har inte träffat lilla fisan
på några veckor :o typ två! Så jummyjummy. Men ska kila
iväg nu en stund, har inte direkt mycket att skriva trotsallt.
Love


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0