20.46 - Dagens..

Dagens
.. låt: Anonym - Stjärnan i det blo
.. klädsel: Bh, string, mysdress
.. skor: Tossor, uggs
.. frisyr: Uppsatt
.. mat: Kalla köttbullar och tjockis panpizza
.. händelse: Vet inte riktigt :o
.. planer: D.H. sen sova typ
.. vill ha: En mysig pojke i sängen
.. saknad: Många
.. tråkigaste: Ont i ryggen + hosta
.. dummaste: Robin I guess :/
.. finaste: En del
.. köp: Sofi's mode
.. godis: Lekerol special
.. mående: Helt okey, men off
.. komplimang: Only a few
.. lycka: Sättet han prata på i luren
.. stora bilresa: Glida runt med mami i Alundacity ;)
.. dryck: Bara vatten
.. span: (a)
.. kändisspan: Inget
.. telefonsamtal: Från mamma, Robin och Ida

Your comments pussie
16:19:24 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Anonym

Det stavas Läkerol. (Har också lagt märke till att din grammatik är rätt dålig. T.ex. "sättet han prata på i luren".. Det är väl ändå pratade? >_<

16:55:39 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Men yeah! Tack, så bra. Nu vet jag ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback