20.46 - Kind of update

Är heeelt slut! Vaknade i lördags brevid Robin,
vid 10.30 men han ville inte gå upp så låg kvar
och myste tills klockan var 12.45 då han började
tjata upp mig, haha. Han var så söt :D bara för
att jag inte orka gå upp så fick han klä på mig
min mysdress och släpa upp mig ur sängen, sen
skratta han samtidigt :/ taskigt, hihi :} iallafall,
så skiter jag i vad som hände på dagen, men
sen somnade jag ca 15.30 och sov till 17.00 av
att Maja ringde och väckte mig.. i och med att
jag var smått sjuk så knapra jag i mig massa
tabletter och nog fan hände något :o var helt
uppe i varv hela kvällen, natten och morgonen
(idag alltså) shit, jag har aldrig varit så pigg..
kanske inte skulle ha blandat alla tabletter för
att motverka min förkylning (a) så röjde runt
hela natten med Joel, Victor och Conny, haha!
Fast sen blev Conny tråkig och sov, så då kika
vi på massa barnfilmer, haha! Menmen, fun
hade jag iallafall :D och ännu mer idag innan
vi åkte hem pga en grinig liten Johan.. Hahaha,
fjååååån säger jag bara ;) totaly hjärndöd :D

Your comments pussie
19:20:28 ~ 2009-12-07
Mitt namn; Maja

Haha!

Vadå? Röjjde du inte runt med mig med?

Jag var ju också vaken :O :P <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/
21:21:17 ~ 2009-12-07
Mitt namn; Maja

Malin om 19:56 - Mys med baby:



Svar; Jaaahaaa.. nu fatta jag. Jo, klart jag röjjde runt med dig :) men inte lika mycket för att jag tyckte synd om dig som försökte sova :) hahaha, as fun när vi tog kort på alla små fisar! ;)<3



Svar; Hihi :) Ja det var as kul! Men det var väl ändå jag som satt igång barnfilmerna och jag var lika mycket vaken som dig när Conny var vaken (för det var jag som väckte honom) ;) Haha! :D <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback