20.54 - Mammas pojkar

Tim valde Moa
Christian valde Victoria
Bobby valde Julia
 
- var det rätt beslut ? What do you think ?

Your comments pussie
21:13:09 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Anonym

Den ända som valde rätt och inte valde en bimbo var Tim! Det va ju såååå uppenbart att Bobby va kär i Jane men så väljer han den blonda bimbon som inte ens kan prata normalt! Hur orkar man leva med den rösten? Kristian skulle ju uppenbart ha valt Martina.. En 19 åring är inte redo att skaffa barn och den bruden va ju bara ute efter uppmärksamhet! Nej Tim var den ända kloka av dom killarna!

21:15:57 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Anonym

Såg att du inte viste vad Bobbys blonda pucko hette.. Hon hette Julia.

21:39:45 ~ 2009-12-10
Mitt namn; Me, myself and I

Ja, verkligen! :) thanks!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback