21.13

Sitter och kikar på Bingolotto now ;) myseliemys.
Haha, Robin får sitta och hålla tummarna åt mig i
och med att han envisades att vi skulle vinna as
mycket för att vi tog vårat nummer :* så vi fårse
när kvällen är över.

Jag har fixat en besökargrej på bloggen också,
bläddra längre ner på sidan och kika på "side"
så ser ni vad jag pratar om ;)


Baby, i want you on christmas.. i really do.. ily!
- man kunde ju inte få någon bättre julklapp..

Så har ni listat ut vad jag fick som första, nej andra
julklapp i år ? ;)

Your comments pussie
01:24:04 ~ 2009-12-24
Mitt namn; Josefine

haha jag vann!:)

visserligen bara 200kr men nått iallafall!:D

vad vann du då Malin?:p

<3

Min blogg; http://josefineloov.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback