21.28 - Väldigt tpl

Tpl tpl tpl tpl tpl tpl tpl tpl tpl tpl tpl!
- tror jag slår Hanna i det här också.. hm..

Har legat och sovit mellan 17.40 till 20.30
är jag off i huvudet eller ? Skönt att jag är
ledig imorgon, men ska förmodligen till
farmor&farfar och måla klart, sen är vi done
där ;) skönt! Fårse hur jag mår imorgon bara
och om Ida kommer. Btw Ida, jag har inte
kunnat fixa din blogg idag i och med att jag
har sovit bort den och nu orkar jag inte riktigt.

Så himla trött och less på allt, skulle typ
kunna gå och dö i flera år och bara släppa
allt. Att folk orkar, fyfan!

Your comments pussie
17:48:37 ~ 2009-12-15
Mitt namn; hannaa

jag är ikke tpl!

18:06:57 ~ 2009-12-15
Mitt namn; Me, myself and I

Nej, just därför jag slår dig i det ;) haha! Nej, men har tänkt på de sen jag såg Ida Knarkis mobil ;) haha!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback