21.52 - Sötnosigt :$

Sitter och dricker julmust och kikar på Simpsons
filmen just nu :) är fan aaas trött! Blir ingen skola
imorgon för nu har jag bestämt att jag ska ha
jullov ;) hihi busigt! Fårse vad jag hittar på imorgon..

Menmen Robin kom hit tidigare idag runt 17 och
lämna mina rosa mysbralls som jag hade kvar
sen i måndags - har verkligen saknat dom :( men
vet ni vad tönten hade med sig :/ en parfym i
typ "present- ask", ni vet med bodylotion och så.
Det var DKNY Delicious Fresh Blossom.. :$
Sött :') och den luktade as gott! Men Robin, du ska
inte slösa sådär mycket pengar på mig :( inte bra!
Men tack så himla mycket gosrumpa! Du vet vad
jag har sagt till dig nu och jag hoppas du verkligen
förstår mig och försöker för en gångs skull, för
varken du eller jag mår bra utav att ha det såhär.
Jag har saknat dig..





Din lilla fisrumpa :$

Your comments pussie
22:37:48 ~ 2009-12-17
Mitt namn; emma

aw, sött! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/
23:32:16 ~ 2009-12-17
Mitt namn; Maja

Tack vare mig fick du den som lukta godast :D Värsta sött av honom <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback