21.55 - Ida och Elin läs

Sjörbjugg Ida och Elin, vet ni vad det går ut på :oo ?

Man får ju en vitamin brist pga att man kanske inte
äter så allsidigt utan bara äter mycket av samma typ..

Första steget
Tandköttet går sönder och börjar blöda för ingenting

Andra steget
Man tappar alla tänderna

Tredje steget
Alla sår och benbrott man någonsin haft, öppnas och
går sönder igen - tänk precis alla, varenda lilla sår :o

- och sen är man så nära döden man kan komma,
antingen får man typ blodbrist eller blir blodförgiftad..



Your comments pussie
21:59:21 ~ 2009-12-15
Mitt namn; Ida

Usch va äckligt! Vi kanske ska sluta med subway då, eller kanske byta bröd eller nått ;) haha

Min blogg; http://idaloov.blogg.se/
22:09:47 ~ 2009-12-15
Mitt namn; Me, myself and I

Aldrig :P

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback