22.00 - Mys

Sprang iväg och duschade runt 19. Sen ringde Sanna, men hann
inte svara och direkt när jag var klar ringde Sandra. Haha :P så
pratade med Sandra massor, efter en stund ringde jag samtidigt
upp Sanna och berätta lite vad hon behövde göra tills jag ska
fixa hennes blogg - imorgon :} Menmen, runt halv 20 så kom lill
Robin hit ;) hihu och nu har vi precis tjockat oss med mackor,
eller ah.. jag har tjockat mig, för han åt knäckis mackor :o och
det behövdes verkligen. Haha, men iallafall ;) sitter och kikar
lite på 2½ men nu nere med mami och papi, ni vet mamma som
iiiiiinte gillade det här förut, hah tjockskalle really ;)
Men jaja, ska kila upp straxt med datorn och kika på.. - det som
jag hoppas på; Superhjältejul, men vet inte jag får - ..någonting
iallafall. Hiho, tror han börjar ledsna nu ;) så måste skynda.

Pusseliepuss små bitches ;) hoppas eran kväll är lika mysig som min ;)

Your comments pussie
22:06:37 ~ 2009-12-28
Mitt namn; m i c h e l l e ' § VECKANS BLOGG FINAL PÅGÅR,MAN FÅR RÖSTA TVÅ GGR !

jadå ! blev jättenöjd :D

vad händer på nyår då ?

Min blogg; http://mmissies.blogg.se/
22:20:04 ~ 2009-12-28
Mitt namn; m i c h e l l e ' § VECKANS BLOGG FINAL PÅGÅR,MAN FÅR RÖSTA TVÅ GGR !

okej , nice :)

Min blogg; http://mmissies.blogg.se/
23:35:14 ~ 2009-12-28
Mitt namn; Emmelist

älskar 2 ½ men :D

Min blogg; http://emmelist.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback