22.10 - Stackars mig..

Åh, jag tycker så synd om mig själv :/ idag när
jag och Ida var på station så var det typ 20min
kvar tills min buss skulle gå och så lukta det
bulle på hela station, så vi gick och köpte en
varsin bulle - för 15kr - och gick och satte oss
på en bänk därinne. Så sitter jag och försöker
pilla bort pappret under bullen, som hade bränts
fast och så tappar jag bullen :( totaly uppochner
på golvet och stannar där.. jag hade tagit TVÅ
TORRA tuggor. Elakt tycker jag ;/ och jag tycker
väldigt synd om mig själv i och med att jag tog
den fetaste bullen. Men som tur är så har jag en
söt vän som heter Ida så jag fick smaka av henne :D

Men sen iallafall, så tog jag bussen till Gimo och
följde med mamma till massa grejs. Så gick vi in
på Okq8 och då nämnde jag det med bullen så
pekar hon mot allt tjockt och säger - där, där har
du bullar. Men då tog jag istället en köttbullemacka
så ni kan ju bara ana hur fet jag är i min mage nu ;)
Snäll mamma jag har alltså, hon lider verkligen med mig..

- Men det var rätt snällt i och med att min dag började
dåligt och blev ännu sämre under dagen. Alla är ju så
himla snälla.. hm var ironisk men syftade dock bara på
en person, så ni andra behöver ju verkligen inte ta åt
er ;) för ni är ju mina små pussies!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0