22.15

Jag ska få upp mina besökare igen, i och med
att det har varit lagom sällsynt med det, den
senaste tiden..

Usch, jag är typ sjuk :/ fårse om jag orkar
morgondagen.. nu har jag fått lite hosta också,
bara för att ni låg och flåsa på mig inatt, elakt!
Plus att jag är riktigt uttråkad :( roa mig någon!
Ska snart kila i säng och se om jag fortfarande
kan slockna trots att jag sovit mellan 14, 15 till
19 idag.. Jag är fan helt av banan - inte ba-n-an
utan ban-an {den gula böjda saken} haha! Som
jag aaaalltid lyckas läsa fel, så därför måste jag
vara totaly tvärtom jämfört med andra..

Men nattinatti små fisar, usch det ska bli riktigt
lonely och tråkigt att sova alone ikväll :/ har inte
gjort de på några dagar nu :( bassit! Pusss!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0