22.24 - Not likey + likey

Åh, fattade nu precis att det var årets sista
Desperate housewives program :( skoja inte
vad jag kommer sakna det! Gasch, är helt
inne i serien, seriöst.. vill inte vänta tills i vår.
Väldigt drygt! Det gillas inte!

Snart ska jag iallafall sova lite, men antar att
min lilla fis ska ringa och tönta sig lite innan :)
Måste till skolan imorgon - enda anledningen;
jag ska på stan innan.. good reason! ;) Fårse
hur många lektioner de blir.. en eller två, struntar
i sista iallafall.. den orkar jag verkligen inte!
Jag kan ju låtsas att jag ska hitta en engelska
bok under tiden ;) wej, smart jag är alltså :D
riktigt stolt över mig själv..

Btw, vem har världens bästa storebror om inte
jag ;) lovely! Han kom precis hem för att hämta
lite stuff i och med att han precis flyttat från sin
gamla lägenhet till en ny, så han dumpar massa
skit här.. och nu kom han med tre ikea speglar,
ni vet sånna kurviga - just like my body ;) wej!
Jag som hade sönder en och ville ha fler. Värsta
happyface alltså, don't know why - antar att det
inte hänt så himla mycket saker på ett tag ;)

Puss och gonatt sötnosar!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0