22.27

ÅRET 2009
Hur har året nollnio varit för dig? - Upp och ner
Bättre än förra året?  - Ja, dels
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - 16 februari bland annat
Har du flyttat under år nollnio? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, många
Isåfall vilken? - För många för att nämna
Har du kysst en främling? - Ja

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - Dååålig!
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, många gånger
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Då är det ju inte hemligt ?

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Inget jag vet
Har någon i din släkt avlidit? - Ja, men några år sen
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Ja och det fick sina konsekvenser
Varit i slagsmål? - Hm..

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, en hel del
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - Noway, som att jag skulle ;)
Har du ljugit för en vän? - Vit lögn isf
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Boland, lovely!
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej, inte utan min förtjänst ;)
Hatar du någon på din skola? - Ja, men tyvärr böt hon ;)
Har du gjort något framsteg? - Ja
Haft alla rätt på ett prov? - Tror jag inte

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Ja, min allra bästa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Robin isf och nu blev det tyst..


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0