22.48

Funderar på att kila i säng, men vet inte :/ känns
lite smått värdelöst att ligga där helt alone och
stirra i taket.. åh, det känns att min ångest inte
har försvunnit helt än :/ ihateit! Har haft det sen
i Augusti, så tycker att den borde ge sig snart..
Åååh, jag vill inte bli vuxen! Så mycket krav och
skit. Längtar verkligen inte, nu vill jag stanna här
och bara chilla med mina bananer.. inte pepp alltså!

Menmen, nattinatti om jag inte skriver mer sen..
LEDIG IMORGON ;) Hääärligt!
Love

Your comments pussie
00:52:28 ~ 2009-12-08
Mitt namn; farsan balo

Uppdatera MERA!

02:00:13 ~ 2009-12-08
Mitt namn; Me, myself and I

Du tycker det va :D din lilla fis ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback